Sunday, April 30, 2023

HARI RAYA DENGAN SHAKLEE

 

KEKAL BERGAYA DI HARI RAYA BERSAMA SHAKLEE

Assalamualaikum wbt semua. Apa khabar? Selamat Hari Raya diucapkan. Sedar tak sedar kita pun memasuki bulan Syawwal setelah sebulan berpuasa di bulan Ramadan kan? Kepada yang berjaya turun berat badan di bulan Ramadan pasti berasa gembira kan? Dapat tampil langsing dan bergaya di Hari Raya Bersama Shaklee.

Tapi bila tiba bulan Syawwal risau pulak berat badan naik sebab makan tak ingat dunia. Maklumlah, asyik makan ketika ziarah di hari raya dan ketika rumah terbuka pasti kadan-kadang merisaukan kita yang takut berat badan naik ketika bulan Syawwal ni.

Dan dekat Malaysia pulak raya kan sebulan. Boleh kata hampir setiap hari orang buat rumag terbuka, tak kira lah yang di kampung mahupun dekat jabatan-jabatan kerajaan. Mesti kita akan makan dengan skala yang berlebihan dari biasa. Dan berat badan pun automatik lah naik. Rugi je diet kita sepanjang bulan Ramadan tu.

Tapi sekarang tak perlu risau lagi kalau kita ada amalkan pengambilan supplemen terutamanya SHAKLEE. Sebab ia akan membantu kita control berat badan tanpa perlu risau dan cut makan sana sini. Boleh makan je macam biasa. Best tak? 

So, apa produk yang boleh diambil untuk kekal langsing dan bergaya walaupun makan banyak ni? Ini based on personal experience. Tak semestinya sama untuk setiap orang tau.

1. Omega Guard



2. Lecithin



3. Herb Lax



4. Cinch



5. Phytocol



Dengan mengamalkan set ini insha Allah anda tak perlu rasa runsing lagi untuk makan di hari raya. Sebab ia akan dapat mengawal berat badan secara semulajadi. Jadi, tunggu apa lagi? Jom dapatkan segera set raya Shaklee dengan menghubungi Aminur di 0139318071 sekarang juga!!!


#blogmegashaklee

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#shakleekuantan

No comments:

Post a Comment

PETUA HILANGKAN JERAGAT

 PETUA HILANGKAN JERAGAT Ada macam-macam petua untuk hilangkan jeragat . Antaranya:  Aloe vera Semua orang sudah pasti mengetahui betapa ma...