Tuesday, June 13, 2023

PENGEDAR SHAKLEE KUANTAN PAHANG

 

PENGEDAR SHAKLEE KUANTAN PAHANG



    Menurut sebuah kajian yang dijalankan pada tahun 2021, menunjukkan seramai 50.3 peratus rakyat Malaysia tidak mempunyai pendapatan yang dapat menampung perbelanjaan mereka. (Boleh baca di sini). Lebih daripada separuh sebenarnya rakyat Malaysia kita ni yang tak cukup duit untuk hidup dengan selesa. Tu belum dikira lagi dengan inflasi, OPR loan yang dinaikkan beberapa kali setahun dan kenaikan gaji yang tak berapa signifikan. Kos sara hidup makin lama makin naik, tapi pendapatan setakat itu sahaja dan kalau naik pun hanya sedikit sahaja.

    Saya tahu ramai anda di luar sana yang nak sangat tambah pendapatan tapi mungkin tak tahu caranya, atau mungkin sebab sekarang ni dah ada kerja tetap cuma pendapatan tak cukup dan tak ada masa nak buat bisnes sebab komitmen kerja dan sebagainya. Nak tak saya cadangkan satu bisnes yang boleh dibuat dari mana-mana sahaja, dan pada bila-bila masa sahaja asalkan ada akses kepada internet? Nak buat offline pun boleh sebenarnya..iaitu BISNES SHAKLEE...Nak tahu kenapa bisnes SHAKLEE ni bisnes yang sangat sesuai untuk anda yang tak ada banyak masa dan modal yang besar TAPI NAK UNTUNG BANYAK...Jom kita tengok kat bawah ni:


1. YURAN KEAHLIAN YANG SANGAT MURAH

RM35 sahaja. Anda akan dapat kit bisnes dan no SID untuk start menjual produk SHAKLEE. Ini je sebenarnya modal yang anda kena keluarkan. Lepas tu akan ada team yang akan guide anda untuk buat bisnes ni dari zero to hero. SHAKLEE HQ pun ada banyak anjurkan seminar dan training class yang free untuk semua SID. Bila jadi ahli ni pulak, harga member dengan harga jual kepada Non-Member tak sama. So, kat situ sebenarnya dah dapat untuk retail belum campur bonus lagi tau. Best ke best?

2. TIDAK PERLU SIMPAN STOK YANG BANYAK

Ya, tak perlu pun simpan stok banyak sampai kena bukak kilang. Cukup stok untuk makan sendiri dan kalau standby kalau customer nak cepat. Lain-lain boleh order online je di https://www.shaklee.com.my. Postage RM10 sahaja. Bila customer order baru kita orderkan untuk dia.

3. SEMUA URUSAN DIBUAT SECARA ONLINE DAN COMPANY URUSKAN

Paling best bisnes ni sebab semuanya diuruskan oleh Company. Dah lah order online, postage pun company uruskan sampai ke depan pintu rumah customer kita. Nak daftar ahli baru, nak dapatkan info produk, harga, promo terkini dan sebagainya boleh dapat dekat www.shaklee.com.my je. 

4. INSENTIF 3C : CASH, CAR, CONVENTION

Inilah tarikan utama bila buat Shaklee ni, iaitu insentif 3C dia. 

Pertama, CASH : iaitu dapat bonus pada setiap 14/15 haribulan. Bonus ni berdasarkan jumlah sales kita pada bulan lepas. ada yang dapat 5% sehinggalah 21% paling tinggi bonusnya. Tu belum campur dengan bonus-bonus lain macam leadership bonus dan sebagainya. Unlimited tau. Boleh cecah 6 angka kalau betul-betul buat bisnes ni. 

Kedua, CAR iaitu, insentif kereta yang Shaklee akan bagi kalau kita achieve target yang ditetapkan. Insentif ni akan dapat seumur hidup. Best kan orang tolong bayar kereta kita? 

Ketiga, CONVENTION : iaitu trip percutian yang Shaklee beri untuk leader-leader yang berjaya achieve target pada cycle tahunan semasa. Ada regional dan internation trip atau boleh pilih nak pergi menunaikan Umrah. Semuanya 5 STAR TRIP guys. 

5. BONUS STATEMENT LAKU UNTUK BUAT LOAN

Kepada yang tanya, bisnes ni sustainable ke dan boleh buat loan ke? Yes jawapan dia BOLEH SANGAT. Bonus statement Shaklee ni laku ya kalau anda nak buat housing financing ke nak buat loan beli kereta ke. Dan dah ramai leader-leader Shaklee berjaya beli rumah dan kereta idaman masing-masing dengan hanya menggunakan payslip Shaklee sahaja. Dan saya sendiri dah berjaya beli sebuah rumah bernilai hampir setengah juta dengan menggunakan payslip dari Shaklee. Dan rumah tu boleh kita jadikan sebagai investment untuk pelbagaikan pipeline income stream kita. Hanya dengan bekerja dari rumah sahaja.

Ha guys, inilah antara sebab-sebab utama kenapa saya merasakan secara peribadi yang bisnes Shaklee ni adalah bisnes yang terbaik untuk dijalankan oleh orang yang masih lagi bekerja dan mempunyai kekangan masa untuk uruskan bisnes dengan efisyen tanpa perlu berhenti kerja fulltime pun. Part time pun boleh dapat 5 figures income tau. Jadi tunggu apa lagi? Jom whatsapp saya, Aminur PENGEDAR SHAKLEE SAH DI BANDAR KUANTAN PAHANG di +60139318071 untuk tahu lebih lanjut mengenai produk Shaklee dan cara nak buat  dengan platform Shaklee. See you guys okay. Assalamualaikum wbt. Sehingga jumpa lagi di entri akan datang.  

No comments:

Post a Comment

PETUA HILANGKAN JERAGAT

 PETUA HILANGKAN JERAGAT Ada macam-macam petua untuk hilangkan jeragat . Antaranya:  Aloe vera Semua orang sudah pasti mengetahui betapa ma...