Friday, May 26, 2023

CASH REBATE-DAPAT MAKAN VITAMIN PERCUMA

 MAKAN VITAMIN PERCUMA DENGAN REBATE SHAKLEE


Best kan kalau dapat benda-benda free ni kan? Tak payah keluar duit untuk dapat sesuatu. Kalau macam dalam Shaklee, ada cara untuk kita dapat makan vitamin dengan lebih murah atau free terus. Nak tahu tak?




Caranya adalah dengan kita capai target-target tertentu dalam Shaklee untuk dapatkan rebate yang lebih besar. Makin banyak kita capai target makin besarlah jumlah CASH REBATE yang kita akan dapat. Ia dipanggil juga sebagai BONUS. Setiap 15hb akan dapat cash rebate ni atau bonus Shaklee ni. Best kan. Okay jom kita tengok satu persatu cara nak dapat cash rebate ni.

Dalam Shaklee ni ada target-target tertentu yang kita kena achieve untuk dapat cash rebate ni. Awak semua boleh rujuk pada jadual dekat bawah ni.

Contohnya kalau kita berjaya dapat 300 uv kan, bermakna cash rebate yang kita dapat adalah lebih kurang rm76-rm80. Jadi dengan duit tu kita dapat dah nak beli Ostenutrix ke, Vita Lea ke secara percuma menggunakan cash rebate tu. Jadi kalau nak makan yang best lagi macam Vivix, kita kena usahakan untuk membesarkan bonus kita supaya kita dapat vitamin dengan percuma dengan lebih banyak lagi.

Harap-harap sedikit info ni dapat beri gambaran awal kepada anda semua cara untuk makan vitamin Shaklee secara lebih murah ataupun percuma. Kita jumpa di posting yang akan datang ya. Bye. Assalamualaikum.

Kalau nak dapatkan free consultation on products atau nak order barang ke boleh wasap Aminur di +0139318071

#nextlevelblogging
#Blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023





No comments:

Post a Comment

PETUA HILANGKAN JERAGAT

 PETUA HILANGKAN JERAGAT Ada macam-macam petua untuk hilangkan jeragat . Antaranya:  Aloe vera Semua orang sudah pasti mengetahui betapa ma...